sâmbătă, 4 mai 2013

O altfel de contabilitate … Despre momentele noastre de bucurie…

Poate ca titlul suna putin ciudat, dar este (bine) intentionat.

Zi de zi, poate fara voia noastra, suntem prinsi in valtoarea cifrelor: cat am vandut, ce cheltuieli am facut, cate produse mai avem pe stoc, cate ore suplimentare am lucrat, ce datorii avem de platit, cati bani mai avem, etc.

Si contabilizam (inregistram) toate aceste lucruri, fiecare in felul lui…
Iar apoi actionam, in functie de context, obiective, prioritati, resurse, etc.

Dar, cati dintre noi “contabilizam”, saptamanal sau macar lunar, momentele noastre de bucurie… fie ca suntem singuri, fie ca suntem alaturi de familie, de prieteni, de colegi, sau chiar alaturi de oameni intalniti intamplator?

De cate ori am admirat rasaritul sau apusul soarelui?  De cate ori am stat sub un copac inflorit? Cate ore am stat de vorba sau ne-am jucat cu copiii nostri? De cate ori i-am sunat sau ne-am intalnit cu cei dragi? De cate ori am sarbatorit realizarile din viata de zi cu zi?

Cred ca, inainte de orice altceva, trebuie sa avem ce “contabiliza” in jurnalul momentelor noastre de bucurie! Si apoi, sunt convinsa, ca vom avea rezultate bune si in orice alt “jurnal de activitati”!

Un gand bun va doresc! Si …un moment de bucurie!

Sarbatoarea Invierii sa va aduca lumina in inima, in suflet si in casa!

Cu mult drag,
Anda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu